Adoptionen

Publicerat: 2011-10-20 17:34:29

 

Kolla!!! Jag är äntligen bilägare. Det är så jävla overkligt, min första bil. Min, min, MIN. Jag har ju haft körkort i nästan 6½ år, men aldrig en ekonomi som skulle räcka till bil. Men nu så. Jag kommer säkerligen bli överraskad när jag märker hur mycket en bil faktiskt kostar, men tills dess hoppar jag runt av lycka.

 

Sån tur att min systers man och min pojkvän var med. Ibland är det skönt att kunna få mycket hjälp!

 

Fast jag är livrädd när jag kör.  Det blir lite som att får jag verkligen sitta och gasa och styra bakom denna dödsmaskinen?

Är jag inte för liten för det?

Usch, jag får verkligen sluta vara rädd för att totaldö. Det senaste året har jag blivit extremt trafikrädd, jag vet inte alls varför. Varje gång jag sitter i ett fordon har jag ont i hjärtat och magen och tänker att nu, nu smäller det. Och när vi passerar andra fordon känner jag, precis när de möter oss, vilken jävla smäll det skulle bli. Lite som att jag i tankarna krockar med varenda jävla fordon vi möter. Så skall jag då själv sitta bakom ratten. Då håller det ju inte. Jag blir ju faktiskt farlig om jag skall hålla på så.

 

Men jag är ju så osäker, har så dålig självkänsla. Tror att alla glor och dömer, om allt. Att jag är världens sämsta förare.

Jag får jobba på det.

 

Bilden är snodd från Blocket, jag antar att det är killen jag köpte den av som tagit den.


Ia

Det är så hiimla skönt med bil!!!

J sålde sin skorv.. Kanske lika bra det - men ändå!! Vad ska jag nu köra??!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: