Vi sa att gratis var gott va?

Publicerat: 2011-06-06 09:00:00
Känner du som tjej att det är surt att slänga ut massa pengar i månaden på tamponger? Men vad bra! Det finns nämligen en sida som skickar dig gratis tamponger varje månad, i utbyte mot att de får ha reklam på förpackningarna och att du fyller i en undersökning efter varje utskick. Tampons for free heter sidan.

Jag har hittills fått hem ett paket. Enligt mig var det alldeles för få tamponger för att räcka hela perioden, samt att för min del skulle de varit större.

Men det är säkerligen så att normalstorlek är det som används mest och därför är det lättast att skicka ut dom istället för att anpassa sig för varje användare. Att det är få spelar heller inte så stor roll (fast jag trodde ju att syftet var att man skulle slippa köpa tamponger) eftersom att det är gratis och jag är tacksam för det jag får helt enkelt! Jag tycker att det är ett skitbra initiativ och jag hoppas att de i framtiden kan göra mer individuella utskick. Men helt klart värt!

Dock var det längesedan jag fick mitt paket, men jag har inte riktigt koll på när, så man skall nog inte förlita sig på att ha gratis tamponger redo för varje mens. Jag har alltid hemma, just in case.

Ia

Samma här - det börjar bli ett tag sen...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: