En doft av obsession

Publicerat: 2011-06-07 15:27:31
Dessa två undebara parfymer tog jag mig råd att köpa för ett tag sedan.

Den första, Calvin Klein, kostade en del. Men den är EDP så den lär hålla länge, plus att doften sitter i så mycket bättre.
Jag har velat ha den ruskigt länge, men inte känt att jag har kunnat lägga pengar på den.

Den andra, Rush hour, hittade jag på Tradera. Jag har letat efter den hur länge som helst utan resultat.
En vän använde alltid denna och jag älskade verkligen hur hon doftade. En dag knackade hon på dörren och sträckte fram en helt egen flaska till mig <3 Jag har snålat och snålat, det måste vara minst 4 år sedan jag fick den, och nu är den nästan slut. Jag hade nästan helt gett upp hoppet tills jag då hittade den. Inga ord kan nog beskriva hur glad jag blev! Billig var den också (ja, det är ju en budgetparfym så den är ju alltid billig, men det var lågt utrop). Och nu är den min!

Jag har aldrig innan brytt mig speciellt om parfymer. Men så har jag då och då fått några små prover från affären och alla har jag fastnat för.  Nu är jag helt galen och skulle helst vilja köpa tusen parfymer till. Jag kan inte få nog!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: