Juni i bilder

Publicerat: 2011-07-14 23:16:48

När man satt sig bakåtlutad i soffan med tangentbordet i knät, då är det alltid någon viss herre som bara måste krypa upp i famnen.

SKALL få plats. Väldigt lätt att skriva, väldigt.

 


Jag fick för mig att baka olivbröd och eftersom jag hade en period då jag åt soltorkade tomater hela tiden (jag får alltid noja på saker, det är mammas fel!) slängde jag i ett lass med sådana också. Brödet blev sådär, jag skall nog inte göra karriär som brödbakare..


Sen var det ju såklart tvunget att toppa härligheten med ännu mer oliver och soltorkade tomater.
Och brännvinsost, världens godaste ost! Den enda osten jag köper hem, men det blir ju ganska sällan eftersom den är snuskigt dyr tyvärr. Okej, det SER inte så aptitligt ut, men det var det. YUM!


Mamma kom med dessa till mig. Alldeles nyplockade från hennes trädgård <3
Tyvärr hade många blivit mosade men en del fick jag i mig i alla fall.


Passade ju alldeles utmärkt till det jag hade tänkt baka..


Mmmm.


Blåbärspaj! Fast vad hände där då? Första gångerna jag bakade det blev dom perfekta. Nu blir dom...söliga och nästan all smuldeg försvinner i gräddningen. Jag vill ju ha massa smuldeg!


Återigen, det ser ju inte så gott ut, men åh <3


Ännu igen, sitter man vid datorn skall det ändå knös ner i knät. Här hängandes över ena armen så jag..
ja just det, inte kunde skriva. Knäppa katt.


Blixten på min mobil är inte smickrande alls (vilken inbyggd är det egentligen?), men såhär brukar tokstollen ligga. Favoritställningen och helst så nära mig som möjligt. Och med de tjusiga draktänderna.


Jag hade även kläder på mig. Det ni. Tröjan är helt ny och behöver jag säga att jag älskar den? I think not.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: