Bilder bilder

Publicerat: 2011-01-07 20:36:33
Nu har jag äntligen fått tummen ur och fixat till iaf några bilder. Jag fick anse mig besegrad mot Photoshop (tills vidare) och acceptera att Lightroom inte förminskar bilderna (iaf inte som jag vill). Skitsamma. Detta är ju bara vardagsbilder, inget speciellt. Här är då lite av mitt december 2010. Fler bilder kommer!


Så. Advent infann sig och pyntet plockades fram, i hopp om att få en gnutta julkänsla. Jag misslyckades.






Jag följde slaviskt serien "Bortskämda barn" och satt och svor i min ensamhet.




Min lampa är fin. Det måste ju förevigas på bild. (jag har haft den i flera år dock)




Jag bakade blåbärspaj. Mycket enkelt, mycket gott.



Bästa mysljuset <3



Jag tittade på "Robinson" och svor lite till.



Jag vill aldrig plocka ner den!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: