Jag ser ljuset!

Publicerat: 2011-02-19 22:11:15
Tänka sig. Idag sken solen, SOLEN, till fem på eftermiddagen. Åh! Hela jag blir lycklig.

Man skulle även kunna tolka titeln på detta inlägg som att mitt mående är på rätt väg. Och så är det nog. Eller, så känns det just nu och det är ju inte fy skam, eller hur?

Arbetsträningen går bra och jag håller på att successivt utöka tiden. Det känns bra att jag har något vettigt att göra om dagarna. Men usch vad trött jag är, helt utmattad. Men det är i alla fall av rätt orsak.
Dessutom har jag lyckats att vända dygnet någorlunda. Halleluja.

Det enda jag inte har energi till är att städa. Det är en sådan stark kontrast om man jämför med för ett år sedan. Då städade jag maniskt varje dag, hela tiden. Jag tänker att jag säkert städade för en hel livstid då.

Candy

Vad arbetstränar du med? Hur ofta? :)



Jag är också sjukskriven, men hoppas på att få börja med några kurser snart. Eller om F-kassan kan hjälpa mig att hitta något lugnt gym (så lugnt sådana ställen nu kan bli) där jag kan träna ett par gånger i veckan. Jag vet att de eventuellt kan ge bidrag till sådant också & det vore ju hemskt bra om de kunde göra det eftersom jag har dyra lån som gör att ett gymkort på 2000 kronor är svårt att få råd till. :O

2011-03-03 15:35:26 http://www.eye-candy.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: