Helvetet på jorden, jag fick tidigt en biljett

Publicerat: 2011-08-26 20:17:51
Det är väldigt jobbigt just nu. Jag missar jobb och jag missar livet. Men jag vet inte vad jag skall göra. Y har erbjudit sig att prata med mig igen, men vad skall vi prata om? Visst, en del ångest går väl att försöka reda ut. Men det andra, det som tynger mig allra mest, det kan ingen göra något åt. Och jag håller på att gå sönder. Det skall inte vara såhär. Jag är sjuk, jag vet det.
Det känns just nu som att jag är ett omöjligt fall. När jag inte är lika sjuk vet jag att det inte stämmer. Men just nu, mitt i helvetet vill jag bara gå under. Låsa in mig och slippa visa mig bland folk.

Ia

mitt bästa tips är att lasta över det på någon annan. Någon som får betalt för att ta den skiten. Det är alltid skönt att få ut det.



MÅNGA KRAMAR!!!

saknar dig.

mamma

Jag undrar om inte du hade haft gott av att gå i gruppterapin igen ?

2011-08-30 00:02:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: