Panik?

Publicerat: 2010-09-13 16:32:44
Haha. Ja, det blev inte så bra med pannkakorna igår. Det var väl en sån dag då allt går fel. Ju mer som går fel desto mer irriterad blir man, vilket resulterar i ännu mer som går fel. Värdelöst.


Sen dör jag lite på en speciell myndighet som segar något otroligt med mina pengar. Jag har fått ligga ute med nästan 1000 kronor, vilket jag absolut inte har råd med egentligen, i en månad snart. Nu kommer tydligen pengarna in på måndag, då jag skall få mina andra pengar. Jaha? Ja det var ju bra. Jag är inte alls pank nu. Det är så kul att låna av mamma så sega gärna lite till när ni ändå håller på. Tack tack.
Självfallet förstår jag att de har mycket att göra, många ärenden osv. Men det hjälper inte mig. Dessutom är de löjligt dåliga med att informera om vilka uppgifter som behövs. Hade jag vetat att det var "fel" papper jag skickat in hade jag ju skickat det rätta snarast, vilket gett mig pengarna tidigare. Kanske. Vad vet jag.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: