Jag skäms

Publicerat: 2010-09-20 00:50:46
Inte så oväntat kanske. Men hela jag fylls av hopplöshet.
Jag som är sjuk, jag vet vad det kommer föra med sig. Jag har redan ont i magen. Behöver vi ännu fler käftsmällar? Måste vi gå runt med denna oro?
Vad hände med medmänskligheten?

Ja, idag kan jag faktiskt säga att jag skäms. Jag skäms över att bo i ett land fyllt med bakåtsträvare, omänsklighet och orättvisa.
Men hur man än gör känner väl någon så. Och visst, vi alla har våra egna prioriteringar. Orättvisa finns överallt.
Men just idag, just nu, så känns det inte helt okej.

Emilia

Kan bara kallt hålla med dig...dessutom var det precis det här vi varnade för från tidigaste första början... Blurk! Bit ihop,kämpa på och förändra...om fyra år e de val igen,då jävlar!

2010-09-20 01:31:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: