Tävling

Publicerat: 2010-10-17 02:29:58





Jag hittade en fin tävling tidigare idag, där priset är att få en valfri bild (tagen av mig, Neha eller canvasfabriken.se, som är med och samarbetar i tävlingen) upptryckt på en canvas.

Bilden ovan är då den jag har valt. Jag vet inte, den känns bara rätt. Tapeterna i mitt vardagsrum är sandfärgade blandat med något annat, jag kan inte beskriva dom, och jag har en känsla av att färgerna och harmonin i min bild, tillsammans med tapeterna, hade bildat kärlek. Och det faktum att jag faktiskt är riktigt nöjd med bilden, jag tror inte någon förstår hur svårt det är för mig att ge mig själv beröm på detta viset. Att få bilden uppsatt på väggen hade varit ett steg i rätt riktning.

Tjejen som anordnar tävlingen, Neha, är för övrigt väldigt pedagogisk och frikostig med foto -och redigeringstips. Så det är värt att kika in där om man är intresserad.

Emilia

Du ÄR duktig!!

2010-10-17 09:20:26
Millan

Aaw, tack Emilia!

2010-10-17 16:13:25 http://frufitta.blogg.se/
Neha

Kul att du är med:D

2010-10-18 10:41:01 http://nehaexponerar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: