Lite rebellisk sådär

Publicerat: 2010-11-29 03:45:06
Överallt skriver folk om hur de har städat och julpyntat och det fullkomligt öser över av bilder på adventsljusstakar. Jag trotsar det. För jag har då fan ingen julkänsla alls, what so ever. Julafton planerar jag att sitta hemma helt ensam och göra...ja det jag brukar göra. Nu låter jag lite tragisk. Jag säger som så, jag tänker inte planera något än. För för mig är det lång tid kvar och sådan framförhållning har jag inte just nu. (jag höll precis på att skriva ordet "just" 'ljust', mitt undermedvetna försöker säga mig något)
Men jag erkänner. Jag har städat lite idag. Jag har bakat lussekatter. Och jag har satt upp en ljusstake samt stjärna. Men det känns mest som att jag gjorde det för att man "måste". Jag måste inget, det vet jag. Kanske hoppas jag på att åtminstone lite julkänsla skall infinna sig. Vad vet jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: