Låt-tips plus en bonus

Publicerat: 2010-11-29 04:27:50
När jag har tråkigt surfar jag runt och hittar massa nya bloggar. De flesta är ganska ointressanta och inget att lägga på minnet.

Men så snubblade över en väldigt fin blogg för några veckor sedan. Gillade den, men så var det inte så mycket mer med det.
Så för några dagar sedan ser jag ett inlägg på blogg.se's framsida. Klickar på länken och hamnar på ovan nämna blogg. Kikar lite på hennes egengjorda videos och fastnar för en, där hon och hennes kompis mimar och dansar till en låt. När jag senare går och lägger mig kan jag inte få låten ur hjärnan. Det var något med den.
Nästa dag letar jag upp bloggen igen och kollar om igen på videon. Sen var jag fast. Jag vet inte hur många gånger jag kollade, den var helskön! Laddade ner låten och letade upp den riktiga videon på Youtube.

Jag upptäcker att tjejen verkligen har humor och dessutom inte är rädd för att göra narr av sig själv. Jag blev helt glad i hela kroppen. Tittar lite på hennes videos och sitter och "oo'ar" och "aaaw'ar" för mig själv. Sötare och charmigare får man leta efter!

Så, nu tycker jag först och främst att du skall ta dig lite tid till att lyssna på låten här och sedan kollar du in Emmys underbara blogg. Och glöm inte hennes och Lisas version av Back in your head, här.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: