Framförhållning? Nej tack

Publicerat: 2010-07-26 02:55:35
Jag har inga planer,  visioner eller hopp om den här bloggen. Om jag skall vara ärlig är det ganska töntigt att blogga. Alla gör det. Vem orkar läsa om 20 människors vardag? "Idag var jag i affären. Jag handlade upp mina sista pengar"
*gäsp*
Varför har jag då skaffat en blogg om det nu är så töntigt? Ja du. Jag kanske föll för trenden och vill vara lika töntig som resten av Sveriges befolkning? Eller inte. Jag antar att jag vill ha någonstans där bara mina ord syns. Där bara mina bilder får all uppmärksamhet. Där jag styr hela innehållet. (maktgalen?)

Det var i en dimma av alldeles för många timmar utan sömn, som fingrarna lite av sig själva knappade in alla uppgifter. Happ! Så hade jag en blogg. Ännu igen. Det halvvulgära namnet kanske symboliserar hur oseriöst jag tycker detta är. Eller ett sätt att kompensera för galenskaperna i min sömnyra. Vad vet jag. Drottningen av dubbelmoral.

Nu skall jag göra mig en kopp varm choklad och invänta vad denna natten kan ha för galenskaper inplanerade. Hah! Den enda framförhållning jag har? Jag är förvirrad.


Och, jag kan ingenting om kodning osv. Därför ser det ut lite som det gör. Tills vidare. Ha förbarmande.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: